Asid Reflux semula jadi Penyembuhan Kerja Lebih Baik Daripada Antasid

Asid Reflux semula jadi Penyembuhan Kerja Lebih Baik Daripada Antasid

Pernahkah anda cuba pelbagai antasid tetapi mereka tidak pernah seolah-olah bekerja dalam jangka masa panjang? Anda tidak keseorangan dan ramai orang perjuangan dengan keadaan yang sama. Dan itulah sebabnya asid refluks penawar semula jadi mungkin taruhan terbaik apabila ia datang untuk merawat pedih ulu hati dan refluks.

Anda mungkin tahu bahawa refluks adalah disebabkan apabila badan refluxes asid perut ke dalam esofagus. Antasid bekerja besar untuk meneutralkan asid tetapi tidak akan mencukupi jika ini berlaku lebih daripada sekali seminggu.

Dalam artikel ini anda akan belajar ubat refluks asid semula jadi yang boleh mengatasi antasid.

Semula jadi Penyembuhan Reflux Asid

1. Mulakan rawatan alternatif anda dengan makan hanya makanan yang lembut untuk 2 hari. Anda perlu mengelakkan makan keras, makanan rangup yang boleh merosakkan sfinkter dan esofagus lebih. Esofagus dan sfinkter adalah 2 tisu yang bertanggungjawab menyebabkan gejala anda. Elakkan makanan seperti roti bakar, bijirin, granola bar, kerepek dan keropok.

2. Anda juga perlu mengelakkan makanan berasid dan makanan pedas. Ini termasuk menjauhi minuman berkarbonat, alkohol dan berasid.

3. Minum air dan tidak kopi. Kopi adalah sangat berasid dan boleh menyebabkan lebih berbahaya kepada sfinkter dan esofagus anda. Anda perlu minum segelas penuh air setiap kali selepas makan untuk membersihkan sfinkter di atas pembukaan perut.

4. Anda juga harus cuba untuk makan epal setiap kali anda merasa apa-apa jenis ketidakselesaan.

5. Akhir sekali, anda juga boleh cuba makan satu sudu teh madu apabila anda berasa tidak selesa. Madu telah terbukti menyembuhkan tisu yang rosak secara semula jadi dan ini juga akan bekerja untuk sfinkter yang rosak dan esofagus.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar