Kesan Lebih Indulgence Adakah Best Dirawat Dengan Ubat Ini

Kesan Lebih Indulgence Adakah Best Dirawat Dengan Ubat Ini

Lebih kelonggaran satu trend moden biasa. Ramai orang yang sangat bertuah kerana hidup dalam masyarakat yang mempunyai banyak makanan. Kualiti makanan yang mungkin tidak sangat tinggi, tetapi sesungguhnya ada banyak itu. Dan harga makanan ruji asas adalah cukup rendah untuk hampir semua orang.

Datang masa untuk perayaan, parti, sesungguhnya apa-apa alasan untuk sekumpulan golongan masyarakat untuk datang bersama-sama, dan makanan yang 'mengalir' dengan semudahnya arak. Ia mudah untuk makan terlalu banyak. Anda menikmati diri anda, anda perlu makan jika anda minum, makanan yang lazat, anda tidak membuat sendiri. Sebab-sebab yang tidak berkesudahan.

Tetapi selepas kesan lebih kelonggaran boleh menangkap dengan anda, kadang-kadang lebih awal daripada kemudian. Anda mungkin berasa kembung, sendawa banyak, walaupun mengalami kesukaran bernafas.

Ini adalah perlawanan yang cukup baik kepada ubat homeopati Carbo veg. Tanda-tanda yang paling penting yang anda perlu mengalami untuk ubat ini bekerja untuk anda, jumlah pelepasan yang anda perolehi daripada pembebasan gas. Ini kebanyakannya datang daripada sendawa, tetapi lulus kentut juga dapat merasakan manfaat.

Saya masih ingat apabila diajak keluar untuk makan malam dengan kawan-kawan, dalam tahun-tahun pra-homeopati saya. Pelayan wanita itu dished sehingga makanan ke pinggan kami, jadi kami tidak mempunyai pilihan untuk jumlah. Kira-kira separuh jalan melalui makan, saya mempunyai cukup dan meninggalkan. Tetapi baki pada malam itu telah dibelanjakan di meja.

Perbualan tidak berdesir dan keluar dari kebosanan, saya terus mengambil pada makanan. Akhirnya, saya makan keseluruhan plat - daripada kebosanan. Malam itu saya benar-benar menderita. Saya mempunyai perut kembung dengan hebat, yang begitu tidak selesa saya terpaksa berbaring. Tetapi itu tidak benar-benar membantu. Sahaja (sementara) melegakan saya dapat telah sendawa, dan kemudian sebagai makanan dihadamkan, dengan melepaskan kentut.

Itu adalah kes buruk ke atas kelonggaran yang akan mendapat manfaat dengan mempunyai Carbo veg.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar