Penyembuhan Candida albicans Sememangnya - A Resipi Kejayaan

Penyembuhan Candida albicans Sememangnya - A Resipi Kejayaan

Untuk menyembuhkan candida albicans secara semulajadi adalah pendekatan terbaik untuk mengambil dengan kulat ini yeasty yang boleh hidup di dalam mulut dan dalam usus. Menggunakan produk farmaseutikal mungkin menawarkan penyelesaian sementara tetapi ia mungkin membunuh beberapa bakteria yang anda perlukan untuk menjaga tubuh anda seimbang. Dalam keadaan sihat bakteria candida albicans hadir dalam badan anda dan hidup dalam harmoni dengan bakteria sihat yang lain. Apabila persekitaran usus dan perubahan badan untuk menjadi 'candida albicans mesra' maka ia boleh membawa kepada penumbuhan yg terlalu cepat yis.

Amalan gaya hidup tertentu boleh membawa kepada keadaan yang sesuai untuk candida albicans bakteria untuk berkembang maju. Ini termasuk:

tidak mendapat tidur yang cukup
mempunyai tab mandi panas dengan sabun wangi atau wangi
makan terlalu banyak makanan bergula dan diproses seperti yang memasukkan gula putih dan tepung putih
tidak minum cukup air yang ditapis atau suling
minum arak dan alkohol
Amalan tertentu boleh membantu menghapuskan penumbuhan yg terlalu cepat yis dalam usus, ini termasuk:

minum 5-6 gelas ditapis atau suling air setiap hari
makan segar sarung tangan bawang putih mentah, menghancurkan dan menambah air untuk minum jika anda mendapati ia lebih mudah
makan salad dan buah-buahan untuk membina sistem imun
mendapat tidur yang cukup
memakai seluar dalam kapas
memakai pakaian longgar di sekitar kelangkang
Membina amalan-amalan ini ke dalam gaya hidup anda supaya ia menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian anda benar-benar akan membantu kamu dapat menyembuhkan candida albicans secara semula jadi dan membasmi dari memberikan tanda-tanda seperti jangkitan yis, seriawan mulut dan atlet kaki.

Saya menghabiskan masa bertahun-tahun mencari bagaimana untuk menyembuhkan candida albicans. Satu-satunya kaedah yang telah bekerja untuk saya adalah untuk mengubah gaya hidup saya. Saya menghabiskan banyak wang pada candida saya dengan membeli produk farmaseutikal, apabila selama ini, saya perlu melihat alam semula jadi untuk mencari jawapannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar